sånt där som att styra upp livet

gårdagen var ingen bra dag. det var en dag som ville få mig att slänga tallrikar i väggen och skrika åt stackars tanter och sno en iphone 4 från snubben framför mig på tåget.
det är tur att man har fina vänner.
I dag har jag mest terroriserat Alicia med konstiga tankar och idéer, sovit på hennes soffa, ätit hennes bröd och lånat en tröja. Sen lämnade jag henne i fred för att åka till kvällskursen, med den nyvunna insikten att jag såg ut som ett lik. Men dagen har ändå varit väldigt bra.

Och trots att allt verkade vilja gå mot mig igår så sökte jag faktiskt jobb. en applåd till mig, tycker jag.

Skönt att det kan kännas att något går framåt ibland. om än i väldigt små steg.

tankar
Postat av: Alicia

Äh, vad är mackor mot kardemummabullar? Tycker du var mödan värd. Och jobbansökna är värd åtminstone två klapp!

2010-09-30 @ 11:21:13
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0