att vakna en lördag

mamma tapetserar mitt rum.
marc har vridit upp min old fashioned väckarklocka, hela världen tickar.
jag vill måla en tavla med en stor jävla fågel.
idag ska jag gå på systemet.
mina hörlurar till iPoden har spräckts, all musik låter alternativ.
det ser ut som skit här hemma, vår diskrutin går ut på att diska så lite som möjligt.
jag lyssnar på marcs spotifylista, låter som bongotrummor.
marc filmade mig när jag spelade bongtrummor igår, min avsaknad på taktkänsla är förevigad.
jag försov mig och missade Berghs arbetsprovssläpp.
jävla skit.

tankar
Postat av: Marc

2011-01-22 @ 16:04:14
URL: http://geota.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0