tänk att jag är en sån som bloggar ändå ..



hejhopp.
drack sprit på kursen idag. en rusty nail. ingen annan som ville ha den. 3cl whiskey, 3cl drambuie, serveras i whiskeyglas med is. (bara för att jag kan)

Kursen är kul. Lär mig mycket, känns bra. Men mycket att komma ihåg och så, vill inte slänga kursen i sjön, så att säga, så gäller väl att försöka ordna upp hjärnan lite, sortera och samordna.
En av lärarna frågade oss idag lite i farten varför vi ville bli bartenders. En tjej sa att hon ville bli det för att kunna fortsätta resa och jobba runt om i världen. Jag sa, för att jag vill va cool och ligga mycket.
Det kommer gå bra det här ..

Angående det här med att jag är en sån som bloggar - jag tror inte riktigt på det själv så vill ni inte läsa så sluta för guds skull. Det blir nog inte mer än lite dåligt redigerade photoboothbilder och konstiga funderingar.
än så länge iaf.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0