"peraonalfest" javisst

hade glömt bort att jag gjort ett inlägg när jag kom hem där på morgonkvisten. kanske säger en del.. YES!

Idag har jag gjort saker som jag skulle kunna få låta som en sån där cool blogg som folk vill(?) läsa:

"Jag har umgåtts med min uuuuuuunderbara pojkvän, fiiikat och kollat på skor! Vi fikade på ett underbart litet café, tydligen Stockholms äldsta! Jag beställde en chailatte som var stor som en soppa och den var himmelsk! Åt en bulle också, det var nästan så man fick ont i magen." (bild på fikat) ..

sen åkte jag hem och tvättade. tror jag ska laga spagetti med köttfärssås snart, men sånt skriver man kanske inte.
OJ, sen till tvättstugan. PuSsArrr & KraMisSar ! <3

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0